Sammandrag IFK Norrköping
Lör 14 sep, 09:00-16:00
Him Norra Konstgräset
Samling: 08:00, Him Norra KlubbhusetSamling för föräldrar, utanför kiosken kl 08:00.
Uppdelning av uppgifter:
Inköpsgruppen
Andreas, Kicki och Martina
Inköp av mat, dryck mm till cupen. Gruppen ansvarar för menyn och inköp.
Kioskgruppen och värdar (numera en grupp)
Linda, Kicki (ansvarar för öppning av kiosk)
Jamile, Sasko, Liv och Anna ansvarar för öppning av grill och stängning av kiosk och grill.
Värdar för att ta emot lag samt publikvärdar under dagen. Dirigera parkeringen och sätta upp koner. Förbereda soptunnor, pantstationer, ska markeras så inte skräp blandas ihop med pant. Underhålla städ i alla utrymmen under dagen.
Gruppen ansvarar för att fixa schema.
Domarkåren
Hjälpa till att ställa upp ev tält, bord, parasoll, högtalare, soptunnor mm under öppning.
Adnan, Robin, Martin, Jonte, Adel, Alja, Johan och Armando (8-11).
Gruppen ansvarar för sitt eget schema.
Boll tävlingen, fiskedamm mm
Maria och inköpsgruppen ansvarar.
Andreas fixar skottmätare för arkadspel.
Spons
Alla föräldrar och ledare ansvarar för att ordna med spons av olika slag. All sponsring ska förankras med Stefan.
Jour
Maria 072 833 61 22
Bakverk
Skriv i chatten om ni kan baka.
Maria fixar
Medicinväska i kiosken
Hjärtstartare finns i klubbhuset.
SLUTSTÄDNING
Alla ska hjälpas åt vid slutstädning. Slutstädning kiosk se ovan.
Varje grupp ska kolla upp att den utrustning som behövs finns på plats före lördagen. Om ni saknar något hör av er i chatten.
Allt gott
Maria
Spelschema 14 september.pngUppdelning av uppgifter:
Inköpsgruppen
Andreas, Kicki och Martina
Inköp av mat, dryck mm till cupen. Gruppen ansvarar för menyn och inköp.
Kioskgruppen och värdar (numera en grupp)
Linda, Kicki (ansvarar för öppning av kiosk)
Jamile, Sasko, Liv och Anna ansvarar för öppning av grill och stängning av kiosk och grill.
Värdar för att ta emot lag samt publikvärdar under dagen. Dirigera parkeringen och sätta upp koner. Förbereda soptunnor, pantstationer, ska markeras så inte skräp blandas ihop med pant. Underhålla städ i alla utrymmen under dagen.
Gruppen ansvarar för att fixa schema.
Domarkåren
Hjälpa till att ställa upp ev tält, bord, parasoll, högtalare, soptunnor mm under öppning.
Adnan, Robin, Martin, Jonte, Adel, Alja, Johan och Armando (8-11).
Gruppen ansvarar för sitt eget schema.
Boll tävlingen, fiskedamm mm
Maria och inköpsgruppen ansvarar.
Andreas fixar skottmätare för arkadspel.
Spons
Alla föräldrar och ledare ansvarar för att ordna med spons av olika slag. All sponsring ska förankras med Stefan.
Jour
Maria 072 833 61 22
Bakverk
Skriv i chatten om ni kan baka.
Maria fixar
Medicinväska i kiosken
Hjärtstartare finns i klubbhuset.
SLUTSTÄDNING
Alla ska hjälpas åt vid slutstädning. Slutstädning kiosk se ovan.
Varje grupp ska kolla upp att den utrustning som behövs finns på plats före lördagen. Om ni saknar något hör av er i chatten.
Allt gott
Maria
Endast kallade kan anmäla sig till aktiviteten. 37 personer är kallade.
Logga in här
Logga in här